Aktualnosci
Twoje położenie: Strona główna / Aktualnośći

Co zrobić by ulotki lepiej przyciągały klientów? cz. 1

Kategoria: Marketing, Data dodania: 2010-08-24
zdjecie

Wiadomo, że kampania reklamowa opierająca się właśnie na ulotkach powinna być skuteczna, ale czy aby na pewno tak jest? Ile klientów rzeczywiście czyta i korzysta z usług naszej firmy? No cóż prawdą jest, że ludzie biorą ulotki odruchowo. Nic dziwnego, że tak łatwo jest je rozdać. Niemniej jednak czy to właśnie ich ilość a nie jakość przyciąga klienta? Ileż to ulotek ląduje w koszu na śmieci nieprzeczytanych nawet przez nas? Przy takim zainteresowaniu ludzi daną akcją można śmiało stwierdzić, że pieniądze zostały wyrzucone w błoto. W końcu cały proces produkcji broszur reklamowych jest niekiedy niezwykle kosztowny. Dlatego też warto zastosować kilka zasad by zmniejszyć ilość wyrzuconych ulotek, a zwiększyć liczbę klientów.


Podstawową regułą jest kolportacja broszur reklamowych z dala od koszy na śmieci. Dlaczego? Otóż znaczna część osób w drodze do kosza przeczyta chociaż ulotkę. Niektórzy schowają ją do kieszeni i może w domu przeczytają. W każdym bądź razie nasze szanse dotarcia do klienta znacznie wzrosną. W związku z tym najlepiej jest rozłożyć lub rozdawać broszury w miejscach, gdzie może być najwięcej naszych przyszłych klientów. W ten sposób zwiększymy skuteczność dotarcia do interesującej nas grupy ludzi. W związku z tym, jeśli prowadzimy działalność gospodarczą w branży budowlanej, to zamiast rozdawać ulotki pod aptekami czy sklepami spożywczymi lepszym rozwiązaniem będzie kolportaż ulotek pod składami czy marketami budowlanymi. Za ciekawy przykład może posłużyć przedstawiciel biura tłumaczeń, który wręczał broszury kierowcom przy Urzędzie Celnym. No cóż w końcu importerzy zagranicznych samochodów będą potrzebowali pomocy przy tłumaczeniu dokumentów.








Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Cookies. Dowiedz się więcej na temat cookies w Twojej przeglądarce.