Aktualnosci
Twoje położenie: Strona główna / Aktualnośći

Co zrobić by ulotki lepiej przyciągały klientów? cz. 2

Kategoria: Marketing, Data dodania: 2010-08-24
zdjecie

Kolejną niezwykle ważną rzeczą jest to, iż ulotka musi posiadać duży i rzucający się w oczy nagłówek. Co więcej powinien on przedstawiać same korzyści jakie może odnieść potencjalny klient. Dlatego też broszury reklamowe należy tak wręczać, by wzrok obdarowanej nią osoby został przyciągnięty i by owa osoba w momencie wręczenia już czytała nagłówek ulotki. Następną bardzo ważną rzeczą, o której często się zapomina jest fakt, iż nie ilość lecz skuteczność pozyskania tą metodą klientów. Co ciekawe, nie trzeba dużego nakładu broszur by zwiększyć ilość klientów.


Wystarczy trafić do dobrze dobranej grupy docelowej. Da to znaczną oszczędność naszego czasu i pieniędzy. Sprawmy by nasze broszury były inne. Niech wyglądają oryginalnie, ale tak by ludzie brali je chętnie i nie tylko sami czytali, ale także pokazywali swoim bliskim i przyjaciołom. Wielką furorę zrobiły ulotki w formie banknotów. Były wydrukowane dwustronnie, gdzie widniał też adres strony internetowej danej firmy oraz jej hasło reklamowe. Co jest bardzo ciekawe, otóż broszura ta nawet w dotyku przypominała banknot. W związku z tym wzbudzała u obdarowanych ludzi wielką ciekawość. W ten sposób klient sprawdzał na danej stronie internetowej informacje zawarte w broszurze reklamowej. Tak więc wieści o tej firmie trafiły nie tylko do osób, które bezpośrednio otrzymały ulotki, ale i do tych, którym je pokazano. Jak widać, dobrze zorganizowana i przeprowadzona akcja zakończyła się sukcesem dając firmie długotrwały efekt. Dlatego też, kiedy zaczniemy tych kilka rad stosować w naszej strategii marketingowej to z całą pewnością wiele na tym zyskamy.








Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Cookies. Dowiedz się więcej na temat cookies w Twojej przeglądarce.