Aktualnosci
Twoje położenie: Strona główna / Aktualnośći

Zarażanie reklamą, czyli marketing wirusowy.

Kategoria: Marketing, Data dodania: 2010-08-24
zdjecie

W dzisiejszych czasach, gdzie rozwój technologiczny jest na tak wysokim poziomie, a prawie wszystkie firmy są w jakimś stopniu zinformatyzowane i posiadają dostęp do internetu, który można wykorzystać w strategii marketingowej. Prócz znanych nam już reklam w prasie, radiu czy telewizji mamy szereg różnego rodzaju reklam w sieci internetowej poczynając od banerów na stronach internetowych po najgorszą ze wszystkich form, czyli SPAM. Pewnie nie jeden z nas zetknął się w swoim życiu z pojęciem marketingu wirusowego, ale czy aby na pewno wiemy co to takiego? Na czym zatem polega marketing wirusowy? Jak go stosować i czy jest skuteczny? Skąd się wziął?


No cóż znany był już w czasach prehistorycznych. W końcu wszelkie informacje były przekazywane były ustnie. Nadal też będą najbardziej wiarygodnym źródłem wiadomości. W końcu w ten sposób najszybciej się o tym dowiadujemy. Dlatego też warto właśnie to wykorzystać w strategii marketingowej. Jak więc to zorganizować? Wystarczy jak umiejętnie rozprzestrzenimy informacje o firmie w internecie na tyle sprytnie, że dalej sami użytkownicy sieci się tym zajmą. Jeżeli należycie przeprowadzimy takiego typu kampanię to nie dosyć, że będzie mały nakład finansowy to jeszcze okazuje się ona znacznie skuteczniejsza od pozostałych form reklamy. No tak, ale co jest największą zaletą tego marketingu? Przede wszystkim to, że w ogóle nie kojarzy się z reklamą. Dlaczego? Otóż wszelkie informacje użytkownik dostaje mailowo od swojego znajomego. Co więcej, materiały informacyjne są przekazane w atrakcyjnej formie, która sprawia, że są one przekazywane dalej.








Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Cookies. Dowiedz się więcej na temat cookies w Twojej przeglądarce.