Aktualnosci
Twoje położenie: Strona główna / Aktualnośći

Dobra strategia - zadowolony klient.

Kategoria: Marketing, Data dodania: 2010-08-25
zdjecie

Niestety w dzisiejszych czasach wielu właścicieli firm nie docenia potęgi maila i mobile marketingu. Nic dziwnego, skoro źle zaplanowana kampania potraktowana zostanie jako spam. Jak zatem zorganizować prawidłowo taką kampanię? Warto wykorzystać w tym celu takie narzędzia jak telefon i mail. Dlatego też możemy podzielić przychodzące wiadomości od firm na trzy grupy. Pierwszą z nich jest masowe wysyłanie wiadomości do dużej liczby osób, gdzie satysfakcję sprawi zainteresowanie małej liczby osób.


Z kolei do drugiego zbioru należą przedsiębiorstwa wysyłające wiadomości kilka razy w tygodniu. Niestety to zbyt czasochłonne i niezbyt interesujące jest dla nas. Natomiast ostatnią grupę tworzą firmy, które swoją kampanię kierują tylko do jasno określonego grona osób. Dobrym rozwiązaniem jest zbieranie danych klientów poprzez zapisanie się do newslettera w zamian za kupon rabatowy. Co więcej, można następnie informować klientów krótkimi wiadomościami SMS o zbliżających się promocjach. Nie można jednak zapomnieć o tym by nie zarzucać informacjami klienta za często, bo w ten sposób tylko go zrazimy. Innym ciekawym wyjściem jest przypominanie o wizycie w salonie kosmetycznym czy fryzjerskim oraz o aktualnych produktach przykładowo raz na miesiąc. Niezwykle interesującym przykładem może być zabieg pewnej stacji paliw, która wysyłała wiadomość swoim klientom o podwyżce benzyny. Każdy kto otrzymał informacje i przybył na stację to mógł zakupić paliwo po cenie sprzed podwyżki. W ten sposób wielu klientów z wielką chęcią zawsze wracało na stację i nawet polecało ją znajomym co tylko zwiększyło zyski firmy.










Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Cookies. Dowiedz się więcej na temat cookies w Twojej przeglądarce.