Aktualnosci
Twoje położenie: Strona główna / Aktualnośći

Dobra strategia - unikanie błędów.

Kategoria: Marketing, Data dodania: 2010-08-25
zdjecie

Głównym problemem w marketingu bezpośrednim jest zbytnie natręctwo. W końcu zamiast wysyłać kilka wiadomości w tygodniu z ofertą lepiej jest dać zniżkę czy prezent urodzinowy. Dzięki personalizacji mamy możliwość osiągnięcia sukcesu. W końcu mamy do dyspozycji odpowiednie narzędzia. Jednakże tylko poprzez dbałość o naszych klientów możemy osiągnąć pełen sukces. To dzięki nim możemy rozszerzyć naszą działalność, gdyż zadowolony klient zawsze nas komuś poleci.


Dużym błędem przeprowadzanej kampanii jest brak personalizacji. Zdecydowanie odradzane jest tytułowanie „Szanowni Państwo” lub „Szanowna Pani/ Szanowny Panie”. Aby wywołać odpowiedni efekt imię musi być podane w wołaczu. W ten sposób zmniejsza się sztuczny dystans, ale zostanie zachowany należyty szacunek. No cóż ręczne wpisywanie imienia byłoby niezwykle trudne, ale w dzisiejszych czasach, gdzie rozwój technologiczny jest na tak wysokim poziomie firmy informatyczne oferują swoim klientom specjalny program do personalizacji imion. No cóż, klientom zależy na tym by czuć się wyjątkowo. Przez uznanie klienta za pomocą personalizacji doceniamy go i sprawiamy, że czyje się on ważny. Niemniej jednak pamiętajmy o tym by zastosować w swej strategii marketingowej trzy podstawowe zasady. Otóż po pierwsze dobierzmy odpowiednio kanał przekazu pod adresata. Z kolei drugą rzeczą jest przekazywanie nowym klientom jedynie krótkie i proste informacje o ofercie. Natomiast ostatnią regułą jest podjęcie należytych działań motywacyjnych mających na celu utrzymanie lojalności klienta. Może to być program lojalnościowy, który umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na nagrody.








Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Cookies. Dowiedz się więcej na temat cookies w Twojej przeglądarce.